Min vecka♡

Hej hej ♡
 
Förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag men jag har inte hunnit. Ville bara säga att jag är jätteförkyld och har lock för ena örat och kan inte höra någonting på det högra örat. Den här veckan har jag cyklat till skolan varje dag och det har vart jättehärligt ♡ Nu när det är så fint väder så har det bara vart kul att cykla :) Har inte gjort så mycket men imorgon 18/5 (lördag) så ska jag på konfirmations fest hemma hos min bästis Astrid. Hennes stora syster ska sjunga i kyrkan och jag kommer ha med mig kameran eller mobilen och fota lite i kyrkan och hemma hos Astrid. Så det är det jag kommer göra imorgon men jag kommer nog blogga om det på söndag eller på måndag. Jag ville bara säga att på fredag så ska jag jobba på Orminge Karneval och kommer ta massa bilder, med mobilen då. Men det var allt jag hade att säga ♡
 


Kommentarer
:)

Vad söt du är :)

Svar: Tack :)
♥ Milena Axelsson ♥

2013-05-21 @ 18:19:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

♥ M I L E N A ♥

Vardag - Foto - Mode

RSS 2.0